Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли някаква алтернатива за кранчето на климатроника?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има ли някаква алтернатива за кранчето на климатроника?

    Здравейте,
    преди има няма 3 месеца смених въпросното кранче, което се намира долу до педала за газта зад една кора. И в момента пак се разби, като давам газ отново се чуват някакви водопади. Има ли шанс да се изиграе по друг начин без кранче, или евентуално да си поръчам някъде от чужбина читаво, защото не ми се дават през 3 месеца 30 лева ей така за спорта.
    Мерси
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

  • #2
    Чекваш се в ЕПЕР а дали има за твоя модел оргинално кранче и ако се произвежда още си поръчваш оргиналдъ
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Аз първо бих проверил дали всичко е наред с мотора и той не "надува" охладителната система
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Принципно миналото кранче финишира тотално след като я резнах до 6000 оборота и тогава долу в краката направо ме напръска с антифриз. Какво трябва да се гледа по самия мотор?
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

        Comment


        • #5
          .

          Що всеки на който му е запушен водния радиатор търси проблема в датчици,термостати,кранчета и т.н!
          Приятел сменяй кранчето и с него и Водния радиатор,че лятото ще кипиш.
          Тия радиатори като че ли са програмирани да се запушват на 200 хил. км.
          Това са ясни признаци на всяка 155-ца за запушването на радиатора и.Всеки е минал по пътя,некои за една година са сменяли до 4 кранчета след всяко резване в лютеницата.
          Поздрави
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
            Що всеки на който му е запушен водния радиатор търси проблема в датчици,термостати,кранчета и т.н!
            Приятел сменяй кранчето и с него и Водния радиатор,че лятото ще кипиш.
            Тия радиатори като че ли са програмирани да се запушват на 200 хил. км.
            Това са ясни признаци на всяка 155-ца за запушването на радиатора и.Всеки е минал по пътя,некои за една година са сменяли до 4 кранчета след всяко резване в лютеницата.
            Поздрави
            Подкрепям колегата на 100 процента
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #7
              Просто не разбирам, за това и питах. Значи да се ориентирам към нов радиатор. Продават ли нови или да търся втора ръка?
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

              Comment


              • #8
                Ако е за втора и твоя си е добър.
                Може да опиташ да го свалиш и промиеш!
                Ако не става - нов, защото втората употреба ще е същия като твоя.
                Първо го понаблъскай с оцет, промий го, а после и с Калгон.
                Изобщо идеи колкото искаш.
                Успех!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Ако е за втора и твоя си е добър.
                  Може да опиташ да го свалиш и промиеш!
                  Ако не става - нов, защото втората употреба ще е същия като твоя.
                  Първо го понаблъскай с оцет, промий го, а после и с Калгон.
                  Изобщо идеи колкото искаш.
                  Успех!
                  Мой познат си проми радиатора на Рено 19 с оцет и протече на 9 места след това.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Все някъде трябва да има места, където да се занимават с радиатори, аз поне съм чувал, че може да се рециклират, знам че и за мотори направо могат да ти направят, че новите били яко скъпи. Иначе тия кранчета итзглеждат толкова паянтови, ако го погледна лошо имам чувството, че ще се разпадне
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                      Мой познат си проми радиатора на Рено 19 с оцет и протече на 9 места след това.
                      Щото е измил и боклука дето е запушвал дупките.
                      Аз за това казвам: Ако стане!
                      Иначе-
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                        Аз първо бих проверил дали всичко е наред с мотора и той не "надува" охладителната система
                        Май никой не обърна сериозно внимание на този пост на колегата?!
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #13
                          Мдам, аз по същата причина сега правя ремонт на ДВГ-то ...
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #14
                            Добре де, кажете нещо повече, щом сте запознати. Какво по мотора трябва да се погледне? Евентуално има ли други симптоми? Доколкото знам проблема с кранчетата е още от миналия собственик, от 2 години и нагоре сигурно дават проблеми. Иначе колата е ОК, не загрява, не губи масло (повече от стандартното), харчи нормално, не светят лампи...
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                            Comment


                            • #15
                              Повишеното налягане в охладителната система може да се дължи на :
                              - проблем с водната помпа
                              - проблем с термостата (зацикля в едно от двете положения)
                              - проблем с гарнитура на главата
                              При мен се оказа,че е третата причина, а симптомите са :
                              - бълбукане в охладителната система при форсиране на мотора (газовете от цилиндъра започват да преминават в охладителната система);
                              - остатъчно налягане в системата след гасене на мотора - познава се като се развърти капачката на разширителния съд. В този случай оттам започва да излиза "въздух" под налягане, и след кратко време нагоре хуква цялата охладителна течност.
                              При запушен радиатор просто няма да има циркулация (или ще е недостатъчна) в охладителната система, и колата започва да прегрява. Бълбукане и/или налягане в разширителния съд в този случай не би трябвало да има - особено ако системата е обезвъздушена при смяната на антифриза.
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment

                              Working...
                              X